g-lee vs Ollie
G-Lee Mannen vem fan tror du att du är inom battle kommer du aldrig få göra debut på vita duken/ Vaför står jag och battla en fjortis som inte ens fått hår på kuken/ Men vem fan tror du du är kass som tälta vid whoa stället/ du ska inte spela tuff när du blev straffknullad i fängelset/ Själv gjorde man ett brott när man betalade din mamma med en 20 sedel/ Du kom till eftersom din morsa inte hade råd med preventivmedel/ Jag erkände i rätten att jag bröt mot en lag/ Medans din morsa erkände för sin Terapilärare att du kom till av ett misstag/ Du står här och du tror du är grym på att rappa/ Men battla inte mej visa respekt till din pappa/ Men du kom ju till igenom din mammas livmoder/ vi ska ha nytt barn om 9 måndader har du antagligen en broder/ Ollie Ohh ska vi vara cool genom att snacka om min morsa// Ärligt grabben du stinker stick hem och duscha// De e ju något du inte har gjort innan// N kommer ja kväva dig med bindan// De vore Skönt nu att röka en fet bång// Ja vet att du inte har duschat sen du kom// Antalet matcher ja har vunnit e trehundra// Tänker inte ens ödsla tid på att battla seg ungar// Ska du komma hit och börja skit snacka vad?// När ja börjar rappa e de bästa du backar bak// Tänker inte ens slösa mer tid på Klant ungen// För alla här inne vet att ha ne en riktig klant unge// Först till sju inga kompis röster
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
|