I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dj_arton Vs G_Lee

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2005-10-08 22:53

Dj_arton Vs G_Lee

Dj_arton
försöker du dissa mej din fjolla du är o kommar alltid bli kallad nolla/inom hiphopes värld om du vill rappa så kom till mej så ska du bli lärd/när du ser mej ska du visa respekt annars äter jag upp dej som ingenting direkt/jag snakkar allvar eii du en stor gey/som inte får nog av snopp åker du på en propp/gå ner på knä o gör det du e bäst på runka sug o svälj/spelar ingen roll om det e människa,fågel eller älg! the end


G_Lee

Eyy du sopa du vet inte vad som händer när jag greppa micken/Ja då kommer du från streetzone få kicken/Mannen nu är du kall det krymps på pitten/för du kommer börja gråta av denna dissen/du ska inte snacka om fåglar när det är din familj som är som en fågelart/Efter denna dissen ja då kommer du från whoa avsluta ditt medlemskap/vi va jämna ett tag men inte numera/för att vinna behöver jag knappt agera/erkänn jag har käkat upp dej men jag ska ta rester/Din jävla fitta jag kan tillomed battla ut dej med Gester/Erkänn nu kommer du vara slut/efter denna battlen kommer man höra på sjukhusen dj_arton hjärtinfakt Måste botas akut/

Robin (G_Lee)