big-mac VS Limpan, aka allstar_alkis
Big-mac: du stitter där - utstött som tummen på en tummvante/ å d e skumt-mannen - min första battle men ja lämnar dig me tung-trassel./ mitt flyt mina rim - åter vänder i as-hämska mar och dag -drömar ( men värkar int försvinna så dom kvar-ältar och bringer fram svars länktan ( men du kan inte vinna du ligger å slaggar, men helt plöttsligt vaknar du upp för d gör ont av mina sparkar i ditt ansickte som lämnar sko skav och blod kvar/ du liger där sönder slagen när jag tagit övertaget och Allstar Alkis dumpas som lik i lövsta badet, och glöms bort som en mök i havet/ Limpan: bara nybörjare som utmanar mig, dom som är rutinerade är för rädda// dödar dig, hade denna battlen vart live skulle publiken kommit svartklädda!// kallar dig fjolla för du använder läppstift och handväska// utmana mig å bli lika överkörd som gnaget i nästa års allsvenska// knullar dig upp å ner, men du är en sånn som ber om mer,// en liten hora som sparkar på folk som ligger ner// spöar dig så hårt verbalt att du inte tigger mer// hugger av dig huvudet så att du slipper lida// du kommer leva vidare i vinst kolumnen på min personliga sida// som ALLTID, först till 7 röster
Sakta i backarna! som en afrikan i slalom cupen
|