Subcomandante vs ThaRizzla inge beef XDD
Subcomandante: Hela du är defekt, din far kanske inte skulle läckt. Förstår att han är knäckt// Du döptes till rizzla, han skulle skippat den sista holken, kanske kunde rimmat utan tolken/ De var knappast snabba som Miller, kunde hon inte skaffat p-piller?// Håller med en konservativ kyrka, speciellt när de mig börjat dyrka.// Abort skulle vart rätt, du har det ju uppenbarligen inte lätt. Det värsta jag sett// Jag gör pinan kort, du får välja hur du ska gå bort// Yxa? Fan, det rinner ju i din byxa. Se så, jag är av naturen rå// Kan jag då få huden slipa? Nehä, där börja han lipa.// Drar lott, oj det blev fyra skott. 4-1-4, där goda råd är dyra. dags att avfyra// ThaRizzla: Du lägger täta rim utan att tänka på vad du skriver// nödrim e ditt signum och då vinner man inga strider// Jag radar upp mina vinster som zlatan gör sina mål// Du e smal som en ål och som ingen alkohol tål// Vem e den där miller om jag får fråga// din lilla vän som jag också kan få plåga?// Ingen kommer nånsin att dyrka ditt skitsnack// Du skriver grammatiskt som ett utvecklingstört IV-pack// Din farsa stack, när han märkte att kondomen sprack// Du vaknade upp och levde din första dag// utan att veta att du var ett misstag//
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
|