Jotohananen vs. Bondyo
Jotohananen Innan du frågade mig om battle borde du ha tänkt efter! Du sjunker som Titanic och det va jag som sänkt skeppet... Du blev till på släktträffen, din pappa e din mors far! du lever upp till ditt namn så du är inte bäst o storstan! BONDYO... Dissade nån på whoa för... öhm... Han är ensam! Han väntar på känslan om att få uppleva längtan! Han känner sig älskad när han är bland sina jämlikar! Du måste slippa på dina texter! Jag föreslår järnslipar JÄRNSPIKAR! Du spottar rader medans jag spottar järnspikar Det du lyssnar på är folkdans inte nån jävla rapskiva! Strax har jag droppar 12 rader! Som du ville... Du vet vem som vinner så nu så slutar jag.. ---------------------------------------- ------ Bondyo Jag lever upp mitt namn bondyo som kung på whoa För dej blir de svårt för mej blir de en rap show Du snackar skit på spår som alla andra Tog tillbaks din anmälan, sa att du ramla Jotohananen ett jävla isberg Jag bankar skiten ur dej o suger ur din ryggmärj Du har inte stor chans i ordkamp Säg inte att du är som snoop_dogg för jag har ingen chans i megadamp Mitt blod har aldrig runnit Men ditt forsar du borde lytt mitt råd du borde sprungit! Joto är bara en ohyra som flyger runt i luften som ett virus Så publiken fattar nog vem som borde få plus och vem som ska få minus
Pappor kommer pappor går men jag är mannen bakom alla dina år ;)
|