m0ne vs. bondyo rond 1 & rond 2
m0ne Rond 1 du ville ställa dej mot mästaren,den ökände legenden beef med mej,å ja svär du kommer inte våga gå upp ur sängen jag är så stor att jag får dej att känna ett kraftigt klaustrofobi anfall du är förvirrad för jag bländar dej som en silverkristall tror du kan vinna denna battle,jävla mongolida pykopat du skulle inte bli lika stor som mej,ovavsett vilka dopings preparat vill gärna se ditt svar,och få ett rikitigt gott garv till skillnad från dej,når ja alltid mitt mål,som henke larssons nickskarv när du ska flippa på detta se till att inte få prestationsångest kom du till genom incest?eller har du blivit biten av din mamma å fått pest? tänkte avsluta med nåt hårt som verkligen svider men eftersom ja känner dej,så vet ja redan om att du lider ---------------- Bondyo Rond 1 Det börjar me m0ne svergies största diva De har jag svårt att ta Du har fått för mycke luft av all positiv kretik Snart är luften slut och din kropp är lik MVG är mitt betyg me micken i hand Jag leker med dej verbalt och slår ut varenda tand Klart med gayskämt, Men jag har inte sagt några Men det behövs väll inte, bara den här skiten får väll dig att hårdna M0ne eller Dennis, äsch skit samma skit Ska vi ta de på scen? ta de vart du vill, you name it Denna battle blir ett stort verbalt vendetta Kom lilla m0ne och smaka på min baretta ---------------------------------------- --------------- m0ne Rond 2 största diva? hmm ja e iaf störst å jävla egotrippad svårt att ta? du får ta lika mkt skit som en horas fitta fått luft? ja har väl iaf minst en lunga finns inte en diamant,som är vassare än min tunga hmm,6 rader å en looptroop bajt,+ att du aldri vart i en studio när man ser din grammatik har ja en fråga,är du äldre än 10? sa fan ingenting om gayskämt,vill inte tvinga dej ut ur garderoben samtidigt som du blir dödad precis som i den förra battle tråden upp på scen? du har ju fan riktig scenskräck kan åxå engelska,keep this up å du hamnar i en liksäck smaka på din berreta heter det väl ändå? vill avsluta hårt,men det lär inte behövas du är långt under min nivå ---------------- Bondyo Rond 2 egotrippad o ful men fan inte störst efter min hårda diss har du ingen battle lust du har bara 1 för jag sköt ju hål på din andra lunga när man ser min grammatik, vafan snackar du om? dina tidigare vunna battles har du vunnit me ditt fronda bajt försprång vill avsluta hårt..? de ville du förra gången me säger du så bara för du inte har nått hårt att ge? ditt lilla psykbarn du ville va som alla andra att jag slog dej som liten vad gör de, mej ska du iaf inte klandra din pappa stack ju när du va liten så om du saknar en mans kontakt kom, mej får du famna när jag såg dej o din bror för första gången trodde jag fan att ni va invalida när jag läser dina rader kan jag inte låta bli att låta smil banden glida
Pappor kommer pappor går men jag är mannen bakom alla dina år ;)
|