b00gieman vs. Bondyo
b00gieman Ey du, Bondyo passa på att spela tung rappare medan du fortfarande kan. Du är ju lite som LoopTroop fast; ”MVG är mitt betyg me kuken i hand”. Men IG på micktaktiken, för du gör som en repig skiva, du hackar fram! Han står och spottar, fräser och dreglar, men tydligen så ”rappar han” Du flyter ju lika bra som en bil fast i den värsta rusningstrafiken. Men skippa paniken, lämnar dig sönderslagen bland resten av MC-liken. Du är kass, du suger, du är fett keff, men det kanske du visste. För alla dina rader är lika playade som din läckra syster! ---------------------------------------- --- Bondyo Ja knullar dej så mycke att du tror att jag är din pappa, ditt CP Och din sjukhus journal lyder mycket riktigt "Tappad på BB" IG i micktaktik? fel mapp jag heter inte snopp_dogg Men du är dyslektiker vart har du fått dina rader från, ett rimprog? Varför drar du upp micktaktiken när vi kör keystyle Jag tar dej som rabbit tog freeworld i 8mile Du trodde du dissa mej men det har du fan inte gjort Medans dina röster blir tömda som kapad värdetransport
Pappor kommer pappor går men jag är mannen bakom alla dina år ;)
|