Maketo Vs Subcomandante
Maketo du söker efter en diss, ditt liv måste vara .komplicerat du gjorde en stor miss, när du gjorde ditt liv så här detaljerat. istället för att be om en diss så borde du ha bett om en komprimiss. att istället borde råda dig att sluta upp med dessa comics. nu vet jag varför du vill battla ditt hela jävla liv är ju en demonstration. bara för att dina föräldrar döljer att ditt familjemedlemskap är en adoption. men nu ska jag dra iväg till karlstads ljuva centralstation. så sätt dig ner och starta upp svergies största diskussion... ---------------------------------------- ------------------------------------- Subcomandante Jag lyser och glimmar, du ryser och svimmar. Lär dig rimma medan jag forsätter att limma// På din flicka, lika säkert som bomberna tickar och Sub slickar// Tar land efter land, samtidigt som jag har din flicka i hand// Hur kunde du var så godtrogen, har DU flickvän så är hon självklart otrogen// Ditt äckliga saliv är smittat av hiv, men jag startar krig och är där du mister ditt liv// Erövrar mark som gardell, men använder vapen istället för att föra in saken som du och jonas i baken// Försök inte ställa dig i vägen, jag är angelägen att sprida säden// Blir du ett besvär, är det ingen barriär. Sub är här, och han har nytt gevär. Gick in i första ronden som Ali, avslutar med att spränga dig som Al-Quida på bali// Först den till 5 röster vinner :D sätt igång och rösta..
Soon in your Fridge, mofo..
|