Simpo vs Chnillish
Rond 1 Simpo: Nille din morsa sa till dig att använda kondom// så ingen annan kunde fingra på din egendom// om du muckar med Nami så kapar jag din hjärna// på hälften så kolla nu på denna guldstjärna// han som slår dig hårt på käften// med mina hårda texthäften// jag väntar bara tills du ska stjälpa// för fatta dig vill ingen hjälpa// Chnillish: spottar eld i dina ögon och bryter dina fingrar// jag krossar dig trots att jag är en grabb på 14 vintrar// jag lämnar dig i din värsta mardröm oralt,analt,brutalt våldtäkt// e så smittande att man kan tro jag är medlem i en sekt// din syster enda anledningen att jag kollar på barbey legal// fan innan hennes extreme makeover såg hon ut som benny segal// Rond 2 Simpo: fyfan det du kallar rapp det bryter jag som papp// och eftersom du är så dålig får du handikapp// jag byter ut dig mot Chompa// och skryter om att jag vunnit// mina rader har brunnit så het som jag är// du kan inte läsa för du är en analfabet// så slår jag dig i ansiktet och krossar din näsa// så nu kan alla börja frossa// och dom som vill sörja Nilles död// kommer få se han blod röd// Chnillish: fatta man ska inte jävlas med chnille för då kommer du fan inte ha kvar nån pille// jag är en riktig kille så nu ska ni fan sluta kalla mig CHRILLE// nami säg som det är de va du som framkallade tsunamin// på grund av att du åt för mycke salami// De är du som kommer ifrån iran// din jävla indian//
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|