Albert vs Chompa26
ROND 1 Albert: Du kommer ju börja jobba på en skola// Där rektorn heter Ola// Och du jobbar för svältlön så knulla// Läran och tyck att hon är skön sen skickas// Du till den Karibiska ön// Du kallar dig hetro men du står ju förfan och läser// Metro vi är inte lika för jag går inte till ICA för att// Köpa fika// Du kan inte vara så hård för du bor väl ute på// Nån bondgård där du mjölkar kor och sedan// Snor skor från Stadium fan vad du är dum// Jag ba låser in dig på ditt rum// Tills du tappat allt ditt hår bränner sedan huvet så// Det blir fullt utav sår kommer aldrig fråga hur du mår// Chompa26: Albert, är du cool nu man?// denna battle lär du inte ro i hamn// utmanar du chompa så har du gjort fel val för din plånka// när du ser mig ganska stånd va?// snackar om att jag snattar på ica// mannen då är vi väl ganska lika// bög niga nu, när chompa våldtar din fru// det är inte mitt fel det är hon som är horfan jue// japp bor fan på en bondgård// hellre de en att va enn whigga som vill leka hård// är man homo om vad läser, vad är det du menar// chompa 26 fräser och stenar dig med stenar// töntbög, försök inte leka skyhög// så jävla ful och trög, hmm lite smygbög// ocrkar inte slösa mer tid på en sån som du// min sanning mot dina lögner, vem är fitta nu?// ROND 2 Albert: du behöver inte bajta// för jag kan fan fighta// bitch ta nån jävla hitch// du borde passa dig för annars// slänger jag en kassa på dig// fly för fan eller du kan ju sy iväg// så som nille stack iväg// gangster rapp dig bryter jag som papp// jag erkänner jag har inte många vänner// men jag känner snubbar som slänger dina // vänner i bränder så hör nu när denna battle vänder// fy fan om du tror du vinner så kanske jag hinner att// berätta att alla har fjärta albert tar allt som en fjert// men inte som nån jävla dingo bert// Chompa26: aha ok, ska jag skratta eller gråta// du blir rädd förr chompa, blir lite våt va?// albert din efterblivna transvestit// se mina rader bli helt vit som en blek skit// du lämnas ensam i ett gruvschakt// helt utan makt// för du har mött 26:ans stora slakt// du battlar som en tjej// lilla horgay, tror du vinner? nejnejnej// du sa nått om skicka mig te nån ö// fatta inte dina rader men ändå du ska fan ha spö// nån slö bög vill inte jag ha nått med att göra// vill helst inte battla mot nån fucking bög man// de här är allt som behövs för mig å vinna// sopa!
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|