Chompa26 vs Chnillish[Battle nr2]
ROND 1 Chompa26: jag utmanar dig nu för att bevisa att vi inte är vänner// folk snackar kompispropps haha lögner som bränner// om vi va vänner skulle inte jag battla mot dig// men det här är tredje gången du ska knäckas okej?// först fem ett sen fyra noll// det sista ordet stämmer bra med din koll// så säg mig chnille känner vi varandra?// eller snackar dom ba skit?dom har väl en egen väg att vandra?// dom säger chompa benbrott kattsand chnille skärp er nu// jag känner inte nån av dom vi är inte bekanta jue// jag hör massa skitsnack här på SVU// lämnar snart skiten och håller mig till whoa.nu// jag vet de e många kompisröstande här på denna sida// men jag är inte sån, jag blöter bara era flickvänners slida// så alla kan väl bidra med en röst till mig// jag skippar alla bra rim och säger chnille är gay// javisst du röstar på mig det uppskatar jag// men det är ju för att jag är bättre än andra bevisar det med att battla varje dag// denna battle skrev jag bara lite snabbt// det enda jag ville bevisa JAG KÄNNER DIG KNAPPT// Chnillish: Nu ska fan alla här på SVU få se// nu ska jag visa allt jag kan ge// så ni bara vet känner jag inte den dära bögen// han passar fan bättre att ligga i koskit högen// han gillar ju för fan inte ens hiphoppen// han ligger ju fan alltid hemma och lyssnar på rocken// ni som tror att vi känner varann kan lika gärna dra// eller stanna kvar för fan om ni vill bli dränkta i spa// fan detta kommer bli en stört skön da// ni har väl inte ens lärt er att steka ägg// ni har väl fortfarande inte ens fått skägg?// fan fittor fick jag ett gnägg?// nu vill jag fan se erat legg// jag älskar fan hiphopp// kom för fan inte och säg att jag är vän med en som lyssnar på pop// så dra och städa din skola// sen kan du få slicka din hora// tina sitter och suger av den feta glassen// men du skulle inte ens komma in i sämsta klassen// så nu säger jag bara:Go and die// and now good bye//
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|