Produc vs. Bondyo
Produc jag maler dig till köttfärs så försök inte ens fuska packar dig i påsar och säljer dig på ica som pölsa din battle suger innan du ens har skrivigt den vad ska de stå på din gravsten?, knappast "kämparen".. Du trodde du vann, men du undrade varför jag fick pokalen? jag fick både silver å guld för du va fan inte värd ha den! jag är doktor, jag tror du är sjuk utav sars plockar ut ditt hjärta och hoppar på de som thailänsk massage så jag drar ifrån dig snabbt! precis som dragracing i setna du blir ännu en trasa i min tvätthög som jag vägrar å tvätta! Skitig och ful, kommer du som ett hjul på en trästock vill du bli knäckt fler gånger då äre bara att rulla tillbaks till PRODUC !! ---------------------------------------- ------------ Bondyo Orka snacka massa skit som inte ens är sant Snart är de jag som knuffar ut dej från en stupande brant Du har fan inga rim i dina rader i kortleken är jag hjärter och du är spader hur känner du dig efter att ha torskat mot mig? troligen helt tom choken går till dig som att du fått din dödsdom jag kliver upp på scen och gör de jag ska lägger några få ordiga rader, lätt ska de va vill ju inte föromjuka dej för mycke för du rappar ju som kroppens ändstycke dissen är skarp, Bondyo får dej å tappa ditt sista mod nu är jag här så kom då produc om du vill mista blod
Pappor kommer pappor går men jag är mannen bakom alla dina år ;)
|