Jokee vs. Kreativ [BATTLE]
Jokee Du som tror att du är en gatusjäl Du byter fortfarande blöjer när jag läser din text så vill jag spy på den smörjan jag bryr mig inte men när du tror att du ska börja battla en massa skit jag tror du ser ut som en tönt me din keps o tajta jeans dina texter är kassa du har aldrig gjort nån grym text recensenten tyckte att dina texter låter som gammal synt musik o skriva dina texter får nån annan göra åt dej vill du rappa en grym vers så kan jag skriva en låt åt dej din texer är kassa du drömmer om ett skivkontrakt du ett skivkontrakt jag bara brister ut i skratt du kör låtsas gangsterrapp men säger (rapp är på riktigt) o du rappar så fittigt att man tror du är en tjej visst du är unika du är sveriges första gay-rappare det e sant du e sopig du är bara en manlig groupie en manlig fjortis som ger hip hop ett dåligt rykte du gnäller om samplingar jag avbryter dig rått utan samplingar skulle det inte finnas hiphop så ta ett avbrott och lär dig nånting om kulturen du är advunsjuk på mig det är därför du är en suren. Gå och lägg dig du har inget och göra här Kreativ Jag loggade in på Whoa,Har fått ett mail av nån tönt Du hade rätt fet respekt men battla mig och den sjönk Jag ser ut som en tönt i tighta byxor och min bamse keps Men vem är tönt som sitter bakom en skärm och ger mig en fjantig text? Jag har aldrig gjort en grym text för att alla är stenhårda Jag är ingen tjej,Det är så att du är min,Den sved hårt va? Du kör grymma texter,Jag menar då grymt dåliga Dina rader e så kassa att din skalle måste vara ihålig yah Så ta ditt förunft till fånga och battla nån som håller i din klass Jag är överlägsen dig,För jag är tight,Hård,Rolig och riktigt vass Enda gången jag skulle förlora var om jag battlade mig själv Dina texter spårar ur som om jag slog dig så du knäckte din tågräls jag tar upp en blodig tampong och kväver dig med den Sen hänger ja din släkt och därefter pissar jag på repen Jag kör låtsasrapp?Säger han som leker gangster över internet Läste halva din battle och tänkte "Shaiit det var inte fett" Jag spottar dig långt ner i halsen och tar och avslutar Så gå och lägg dig själv innan du får smaka på en pistol kula
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|