Tomeeka vs. Bondyo
Tomeeka En Gangster som du har fan aldrig funnits en battle mot nån har du fan aldrig vunnit saliv i ditt sår om du jiddrar blir du spräckt jag kom till din fritidsgård la en freestyle, du blev knäckt har ingen sagt att gatubarn inte bör rappa vem fan vill ge 80 spänn för en smörplatta dö sakta visst jag är en fattiglapp, du ditt gatubarn byter fortfarande blöja när jag hör din musik så vill jag bara spy på din smörja, jag brydde mig inte i början men du snackar en massa skit du ser ut som en tönt med din keps o tajta jeans. Bondyo De ända som är tight här är mina rader och mina fingrar runt din hals- Att du skulle bli ordentligt dissad de trodde du inte alls- Har inte gjort nån platta så vadå greppa efter ingenting- Du är lika mkt hiphop som tingeling- Gatubarn o ändå är jag över din nivå- Hittar orden längstbak i huvet o rablar ut dom på måfå- Du,en typisk lördag sover ute i parken- Medans mitt intellekt är lika mångfaldigt som den svenska brottsbalken- Jag kommer mot dej me min arme av soldater o sergeanter medans du ställer dej emot mej med massa wannabes o fjantar- Slåss? självklart du är ju en riktig gangster, men snälla ta av dina lovikavantar- Den här sista raden är till dig som ett hot- Sluta snacka skit i battle världen, sätt aldrig ner din fot-
Pappor kommer pappor går men jag är mannen bakom alla dina år ;)
|