plastsoldat vs casp/oskar
du är ingen gangsta för du har testat röka och gjort ett inbrott ey, du tappade nått "dig, mig, gey"... oj, det var ditt rim block alla vet det att jag vinner för casp/oskar du är inget motstånd du möter PS och skämmer fan ut dig in för hela jävla krontorp snälla hitta inte på nått i din text med nån jävla Playboy brud för du har ju inte ens playat Super Mario på ditt Gameboy ju din jävla fitta möt mig i krontorp om du så ens vågar träffa mig men glöm fan inte ta med dig batong, knogjärn o pepparspray du skulle inte vinna om du skrev en diss som var flera mil lång jag slår dig så jävla hårt att du får ondare än Lena Phlipsson säg inte i efter hand att du egentligen är bättre än plastsoldat för att jämföra mig mot dig är som att jämföra natt och dag oskar jag gillar inte dig med det gör väl ingen i din omgivning gillar inte mammadissar men... din morsa är i min porr tidning jag är 10 gånger bättre än dig och det finns det inget tvivel om kommer fan till och med vinna om du har överläge med 10 - 0 krontorpcrew ska släppa skiva... jag bara måste nämna den asså, den kommer bli så jävla bra att alla vill BRÄNNA DEN oskar du är så jävla dålig knäckte fan dig med andra raden man kan fan tro att dina texter är utskrivna från kassaparater du kallar dej för soldat men d e fanimej bara tomt prat du liknar mer en tranvestit o alla vet att du bara snackar skit en ful liten fjant som luktar kiss och du är inte ens värd denna diss ja kommer från krontorp och är hård som sten och när ja ser dej kommer ja knäcka dina ben för du är bara liten ful och fet medans ja är en brutal mc som e het du tror att dina rader e vassa men dom e bara jävligt kassa går runt och påstår att du är hård och tuff men du är bara en jävla bluff du är inget annat än en jävla fjolla ful och äcklig ja en riktig nolla om du tror att du ta mej i en battle e du fan inte klok för du e tamefan lika dålig som snook och när casp äntrar scenen bresar brudarna på benen medans du får gå hem me svansen mellan benen denna battel är oberoende! rösta, motivera och kritisera bara! 10 - 0 till casp_ än så länge.. haha ;(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|