Kontra vs Ollie_gbg
Kontra Du är så liten, att när du springer slår pungen i backen/ Du är så missbildad att röven din sitter vid nacken/ Det svänger om mina rader, lite som svängdörrar/ Och du föddes inte för ett syfte, du föddes i onödan/ Jag är lika uppvaktad som en vakt med uppåttjack/ Om du jiddrar med mig, lär du vara på din vakt/ Inte fan dricker jag vatten, jag dricker ju bensin/ Du är så smart att du kör rysk roulette med fult magasin/ Du skryter om att du är bra, du har säkert meriter/ Du räknar segrar i siffror, jag räknar mina i liter/ Du har haft förhållanden men alla dom var otrogna/ Killarna du var ihop med, du kallar dom för omogna/ Tack Organsim :P Ollie_gbg Ska vi snacka om liten när du blir klassad som dvärg// De måste vara Tråkigt att vara helt utan hud färg// Varför måste vi battla du borde fatta att ja vinner// Din Morsa titta på dig & tänkte shit ja borde använt p-piller// Ah sorry ska inte snacka om din morsa utan ska snacka om dig// De kan inte vara helt lätt att ha ett fuckat liv som gay// Ojdå nu använda jag visst nödrim igen förlåt// Men de behövs visst inte mer för att knäcka din rim-nivå// Men att du skulle vara bättre än mig de e ju bara din dröm// Du ska inte prata om att ja e missbildad när du e vindögd// Du har ingen chans mot mig när ska du fatta de din fitta// Du sitter hemma i kalsonger men de e bara för att du vill dölja din klitta//
Gröna å vita hjärtan som glöder
|