Ollie vs B00giman
Ollie: rond 1 Jag är en liten galen slacktare blir synd om dig nu satans stackare/ På Whoa blir du ratad Rappare nu har du säkert hatad pappa me/ Med en kniv blir du rätt penetrerad när min text blir relaterad/ Och de måste vara jobbigt numera när alla på Whoa vet att din morsa är prostituerad/ Man är ju från götet du kommer aldrtig få in kuken i skötet/ Hur känns de att va bög eller hur va de att bli utskiten när din morsa var hög?/ Du blev visst ut sliten när din brorsa sög, du msåte vara trög om du tror du kan vinna/ Varför tror ni han rimmar för att han aldrig lärde sig simma nu är de ja som tvingar/ dig att dö för ja har vapen & kniv fatta nu att denna soldaten tar liv/ Du dör, du har HIV tar ditt & ett par liv så gå hem & förlora/ eller stanna & hör noga sluta knulla ditt fån Dra upp tröjan & rulla härifrån/ 12 bars är borta dags att sluta men att knäcka fitta fick mig att njuta/ B00giman: rond 1 SPLOFF! så låter det när Boogieman slår in din panna. Ollie visar hög klass som såklart drar in min mamma. Och nej jag är inte homosexuell så sluta fråga efter en dejt. Du är den fula ankungen medans jag är flott som en Oljeshejk. Prostituerad, snälla, använd inte ord som du inte förstår. BÖG, HÖG, TRÖG, SÖG, haha seriöst, vilket ordförråd. Wow, vilka avancerade rim, nej ärligt, du är en lätt en. Och jag stämmer dig på grund av brist på IQ, vi ses i rätten. Ska lämna dig på gatan, urfattig, mitt i Stockholm. INGEN PARDON Så att du hamnar i fiendehänder precis som Saigon. Jävla tjockis, lite för många av de där chokladkakorna. Du gick emot fel snubbe men seså deppa inte, upp med hakorna... Ollie: rond 2 Ska du tala om tjockis när du behöver två egen planeter/ du är ju så stor att du inte ens vet om din kuk e en eller två centimeter/ inte ett lätt att knulla när kuken e gömd bland fett/ räckte de inte med allt ont ja sa i round ett/ men ja knäcker ditt käkben för du har ett taskigt kinben/ du ser ju ut som en kondom på en tändsticka som Astrid Lindgren/ för mycket kroppsmassa & för lite skelet när du blir snittad rinner ditt blod lätt/ du vett alla dina rader kan sluta med dott com packa dina grejer åk hem till stockholm/ att va 08 räcker inte de som själv diss nu får du mera smäll å pisk/ Å visst choklad är säkert gott men ja gillar bättre chips/ du är ju en sån djävel som säkert tänder på smisk/ B00giman: rond 2 Ollie, Idioten här, valde att ta emot utmaningen från fel snubbe. du är så lätt, sänker dig som en smaskig midsommar nubbe. Du har lagt ribban lite för högt precis som Stefan holm. Ring efter lite backup, gör som E.T, peka och "Phone Home" Innan jag dödar honom vill jag passa på att ge Ollie Gbg ett gott råd. Kalla mig inte tjockis, när din kropp har en egen postkod. Hur ful kommer du se ut efter detta, när du nu ser ut som en homo sapiens Ska slå dig så dina tänder hittas borta i det risiga asien. Så jävla hårt att ditt fett kommer dallra i tjugo år. så att din grav skakar sönder på din kyrkogård.
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
|