n0xn vs Allstar_alkis AKA Limpan
n0xn : Allstar_Alkis din smällfeta fittunge med bögkuk i munnen jag släpper brännheta hitrader med min kuk i bruddjungel din skrivförmåga och en 2 årings talförmåga kan jämnföras drömmen din, är att skriva erotiska noveller om smygbögar jag är skillad till skillnaden från en kuk pillande ogillad kille som som inte ens komms ihåg i kortidsminnet jag är en krigande soldat som bär orden i patroner, nu ska bögen skjutas alla polare backa Alkis, oj haha... som om dem skulle finnas ? nån ring 112,Alkis blev just mördat framför ögonen på whoa hur ska de gå, hur ska Alkis kunna nå, de han drömt om sen han va 14 år jag är smart som ett blixtlås, och du är kuken som klämms som en spräcktfinne och har stått tyst ditt micbås, till du insåg, att du inte utvecklat rytmsinne Limpan: din diss måste vara ett skämt, så krystad å fylld med vånda// du kallar mig bög, jag ber om tystnad, förlovar mig med min sambo på månda// folk som du som langar bögdissar, alla hatar dom// å du ja har mer kompisar än det finns fjortisar på lunarstorm// du är oskuld för du kan inte få upp den lilla lilla kuken// du är så dålig att du inte skulle vinna om ja kasta in handduken// har mött många dåliga rappare på whoa men sånt e livet// men du blir den sämsta FÖR DU TAR PRISET// är du brännhet? haha nej snarare sämst på jorden!// enda gången du får röra mig är när du tar mig på orden !// först till 7
Sakta i backarna! som en afrikan i slalom cupen
|