~~Freiz Vs J-King~~
~~Freiz~~ Hur känns det att sitta vid datorn tjugofyra timmar om dan/ Du förlorar blodflödet när jag närmar mig, vad händer, jo du svimmar såklart/ De försöker hålla dig kvar på fötterna men du vinglar ju av/ Att du är bättre än mig på battle är lika troligt som att dimman är klar/ Jag tycker synd om dig som söker respekt på nätet/ Men för att du är så kaxig maler jag dig och en häst får käket/ Du en sorts ohyra som staten inte har råd att bekämpa En sista grej bara, du luktar så mycket svett så du får en råtta att flämta/ ~~J-King~~ din pappa var fattig så han sålde dig till Zoo // jag menar var annars ska en rangutang-unge bo // den här gången flyter jag som smöret Lätta // och som alla andra battles så vinner jag detta // Du är fan gravid för din kille glömde kondom // bonde du är så mager att du kallas sågspån // kan fixa en lillebror åt dej, Mrs, pompilipossa // du sitter fan på whoa tills det växer svamp och mossa // lille apa jag använder dej som pant // stick tillbaka till buren, wannabie svambobfyrkant //
Fo' shizzle~(\/) (O.o) (> <)
|