Mio vs akut-640
MIO Handlingen är tyngre än ordet som du förstår >Lätt stå och proklamera utan att så stå där du står >Säg mig, du har en tanke i ditt hjärta >Du har en sanning sluten i smärta >Men när du möter din demon >Följer du dem till porten utan säga ifrån >Ditt liv ballar ur, du är inlåst i en bur >Av ditt eget samvete och medvetande. Hur? >Ditt själ brinner i lågorna >Stanken stiger av plågor och drogerna >Långsamt bryts du ner till flisor av ditt ursprung >Du dog när du föddes, försökte va evigt ung >Akut-sex, fyra, noll, åren går och du lider >Speciellt när jag häller salt i såren och de svider... >------------------------------------ ------------ > Akut-640 > Se nu mio min mio/ Din handling e lika keff som när filmen floppade på bio/ Din talang ligger på minus medans min ligger på top tio/ Du slog huvet på spiken med dina dumma komentarer/ Att du inte kunde få med mer med din 14 långa rader/ Visst jag dog när jag föddes och lever nu som en demon/ Men han inte skrämma ihjäl din mor innan hon fick sin misslyckade son/ Det vill säga dig med andra ord/ Så kom ihåg Akuten som kastade dig överbord/ I en kista långt ute på djupt vatten/ Dina vänner hittar dig när dom leker rövare och din kista e skatten/ Så njut nu av din sista dag/ Nu när jag säger Fuck you med min sista rad......
vi e inte nr 1 men det skiter vi i..
|