TekLa vs oskar44
TekLa Shit mannen såg din sida o undra var du kom ifrån att det som stod är lika bortkommet som ditt syndrom Ett syndrom som endast kan jämföras med afasi apati o lite mer där till som nått mongo passar i En rad mot ditt liv börja nu skriv jag hotar aldrig folk, nej för det är inte min stil Iställe skickar jag nått dampbarn o din sida försvann och min skiner upp som fan eftersom jag är sann Lite mer åt döden bor du i söder? jag har skrivkramp så låt min mamma ta över ---------------------------------------- ----------------------------------- oskar44 Okej nu skriver jag ännu text redo att skicka iväg den till klonade rappare med förprogrammerade läten Hehe, ja jag snackar om dig också; I en tank ligger ditt embryo, formas sakta så dom kan ge dig en rank Sen kan ni gå hand i hand och låta lika dant, vanskapt! Med ett ordförråd lika vidsträckt som lapplands kustlandskap! Jag förstår varför du har idenitetskris o lägger det på mig Du är ju ingen, en produkt av samhället, en lakej. Och tacka gud för att jag bor här nere i söder I stället för att leva i den generella döden (döden). först till 7.
"Yeah, I'll be there in 5 minutes." 5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.
|