Canaz & Pyrex vs plastsoldat
Plastsoldat? Kass såklart när vi rappar bra Du rappar inte bra, för du rappar bara massa prat Jag slår vad om att din bästa vän e den ståndaktige tennsoldaten Eller nej för du e lika mycket vän som staten Du e lika mycket hiphop som Britney Spears Tre delar av denna diss, och din e en fittig del Försvinn från scen eller bli ett riktigt fel Du e inget annat än en wannabee så stick å brinn cp Jao... Inget mer än en wannabee Du kan inte undgå sanningen och det är vår sanna skit Jaså? Kommer ni knäcka oss? Du och.. Haha ingen Som sagt du har inga vänner om man ens tänker tillbaka till gamla minnen... Så..det blir Canaz och Pyrex versus den där Plastsoldat vi 2 lägger det tight & bra, kom hit och smaka handgranat många sår men, varför slösar jag tid av sommarlovet och vi möts i korridoren, du får snabbt ett skott i låret de blir en strumpa i halsen och en klubba i skallen du har två strutsar i arslet när du snubblar i trappen så du blir misshandlad, av oss 2 och våran ficklampa du går runt i skinnjacka, när du äter din limpmacka du får en fläskläpp, efter att jag gett dig en käftsmäll jag ger dig ett hästbett, för jag kickar det rätt fett du är på grannens tak, du vinner inte Plastsoldat vill ha ett gangstersvar,letar efter luft men får inget andetag! såg er på bild... drog upp pistolen och sätte 5 skott i datorn kom på nåt nytt, ni baitar ju för fan mer rader än en kopiator jag skulle va stormästare om jag får en sån här fight om dan ni är två men lägger det fan inte ens hälften så tight som jag "du blir misshandlad av oss två" ni måste vara jävligt farliga eller så är ni typ se så där en 11 år och bara jävligt barnsliga börjar man skriva som ni så finns det faan inget som hjälper jag behöver inga 24 bars för att vinna över er, inte 12 heller! för.. DET BÄSTA NI GJORT ÄR FAN DET SÄMTA SOM GJORTS haha , rösta :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|