Individen vs Kontra
Individen ja äter up dina dizzar å skiter ut dom bakifrån/ e det inte dags lilla kontra å gå ner till fritidsgårn/ du ville ha beef här får du smacka på mördar dizz/ medans mina dizzar knäcker e inte dina världa ett jävla piss/ du bor ju på söder å hänger me dreggen i bågen/ om du vill ha tjaffs kommer ja å mina soldater marscherande från pendeltågen/ vi intar söder å bryter upp din lägenhets dörr/ nu kommer du få se på blodbad som aldrig förr/ om du inte slutar vara uppkäftig kommer det sluta med skotthål/ du verkar fan vara värdelösare en papper å penna snubben ifrån idol/ du vet säkert vem det är den där afro nissen/ så lyssna jävligt noga å sug på den här dizzen/ tyvär e ja inte så själv säker så ja kommer säckert losa/ tröst priset i den här ronden kan vara en general snus dosa/ Kontra Du blir lika uppäten som den där snubben Jågurt / Detta är början på min text, men det är ditt slut/ Nivån ligger på en högre höjd, dit du inte kan nå/ Du kan inte bli så hög, de är ingen ideé att röka på/ Individen vs Kontra, du och jag, du slutar fan trea/ Du ser ut som en hora, ställ dig på gatan, de är rea/ Liten kuk? Egentligen,vill jag inte tjafsa om småsaker/ Mannen, back up är inte sånt som man får i baken/ Jag gör dig nu till Whoas fetaste å största massaker/ Du vill komma med i tidning och få lite propps/ Klart du är med, det står ju om din dödsannons/ Du kommer inte att gå långt som benlösa personer/ Du kommer aldrig utvecklas som en avbryten gren/ Och din text, var lika rolig som osynliga koner/ Du försökte våldta My, 13 men du var för klen/
Gröna å vita hjärtan som glöder
|