Erikk Vs Agenten..
2 ronder.. ordingen.. erikk,agenten,erik,agenten.. rösta på å droppa gärna kritik Erikk ska slösa ett par meningslösa minuter på att battla agenten Det är han som dom brukar använda i alla barnen skämten// Hörde, alla barnen sprang och lekte utan om agenten För han satt fast i den nylagda cementen// Där satt han så snällt och väntade på att någon som skulle komma Men familjen hade lämnat honom hemma de var på flygplatsen i Bromma// Problemet är att han inte är lika fyndig och idérik som pojken i ensam hemma Eller felet är att han trots allt är myndig och inte kan se skillnad på en tia och en femma// Agent Rosa börjar å battla Erikk å lämnar ingenting kvar, som en ståtlig casanova tar jag din oskuld för att sen dra, hela din stil är wack å dina dissar är lika ute som friidrotts-vm, du kommer bli en sån som är trettiofem å raggar tjejer på daghem å tro inte att du blir mer hiphop för att du smörjer in dig i skokräm, du valde att battla Agent Rosa för att hamna i kläm å bli nedstäm, för alla barnen lekte hiphopers å battlade på whoa utan Erikk, för han satt i sandlådan å byggde en mopedfabrik, Erikk greppar tangentbordet smattrar ner bokstäver för att skriva andra ronden som så många gånger förr okej du ville knulla mig men fick inte, jag hörde du bytte namn för du står som welcome framför min dörr// fridrotts-vm fan mannen det börjar alldeles snart och det är hetare än någonsin när jag är 35 har jag barn hus och ett skivkontrakt medans du blev killes som kallas ingenting// Jasså du hördes talas om min skokräm som jag använder till mina fotbollsskor när jag gjort ett hattrick jag battlar vem fan jag vill utan att bli nedstämd, särskillt dig killen med liten dick// du avslutar med att rimma Erikk och mopedfabrik mannen du är du inte alls uppfinnigsrik// Agent Rosa springer in i rond två med en blick som mödrar. Erikk den töntiga geeken med en blick som fäller svärmödrar, Rosa en tvättäkta internet-gangster en äkta lyricistmördare, jag dissar mig själv för det var nått som Erikk glömde, Erikk den gud glömde mot Agent Rosa den världsberömde, du var yo men du dagdrömde, denna battle du är utklassad, jag är en dubell-nolla-sju en äkta agent medans du bara är en nolla, du förlora å tröstar dig genom att slicka på din pojkvänns bollar,
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
|