paztaz0r vs plastsoldat
Killen som inte lyckades bli militärsoldat// Jag käkar Plastsoldat som vardagsmat// Med mitt hat hamnar ditt huvud på ett fat// Även mitt i natten skulle jag vinna solklart// Min lillebror trampar ner dig i sandlådan// Jag brinner för livet eftersom jag fann lågan// Ser på dig med förstoringsglas medans du smälter// Det du skriver är knas och det finns inget som hjälper// Du är ett hopplöst fall precis som markgående fordon// Du har inte ens en chans mot mina bars om du så snor dom// paztaz0r.... en jävla fjollan som kom till av ett rent misstag jag läste din text. vad fan vill du mig? vill du ha min middag spyr upp all skit och torkar upp det med dina fåniga kläder IDIOT! DU vinner fan inte solklart för nu är det dåliga väder visst, du ska va 20 år men det är fan inte direkt lätt att tro du har fan mer problem än en idot som ska räkna ekvation "men snälla sluta, du skämmer ut oss" sa din mamma i går din lillebror trampar ner mig för för vi ska va på samma nivå men jag ska fan slå upp dig till din "brud" obiwon i star wars "Jag brinner" ja det kan man säga om vi ska prata klarspråk M K R! motivera, kritisera, RÖSTA!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|