Style-X vs. Rainmaker - The New Style of battle
Style-X revulutionerar battle:andet och Rainmaker hakar på. Style-X jag gillar fisk- du får ta över min disk- jag ger dig smisk- lyser upp som en blixt- feta line idag- vilket fett drag- ger dig ett slag- du flyger till prag- du är bäst- min mamma rider häst- finska brudar- och tyska judar- din mamma luktar konkelbär- du står och lovar och svär- men din mamma säger att du bara är till besvär- se och lär, lär och se- jag lär förutse- bregott är gott- en fet komplott- med en vispalde låda spott- äter kött rått- det är ju alltid nått- dissa dig- puss och hej- Rainmaker Du luktar kurry å suger kamelpung Bakar kakor i kakelugn Å säger: Hurry hurry å fastar i trappen Tappar hatten å luktar ”vatten?” Dissar blatten som föddes i Sverige Är ett lågvattenmärke En Stålmannen-svenne eller nått Som gått å fått nått rött å blått Å flög långt bort Å fick kryptonit upp i anus Höll sig till manus, bor på Uranus Är ganska tragisk, magisk obehaglig Oansvarig å ganska avis A javisst, luktar piss å hans t-shirt är avig !
facebook.com/idiomatisk - fan page
|