Joto vs Jättedvärgen
Joto Binder fast dig i aktern på en båt och kallar dig våghalsig// Du såg aldrig sågbandet som låg farligt vid ditt lår, tramsigt// Och jag ska hitta den jäveln och bränna hans kläder// sen ska jag nita den jäveln med nitar och läder// och jag lägger ut björnfällor i skogen, du är mitt offer// Börjar kalla mig graffare när jag använder ditt blod som klotter// Skär av dina kulor, och käkar dom som om dom vore kulglass// Du är fulast och mulas i snön som småbarn i julas// Nu ska vi prova men min specialitet, medelålders tortyr// Tvingar i dig fondue, och stryper dig sen med din kostym// Och jag tar en fiskekrok och fiskar nog efter en kroppsdel// Jag gör ditt liv till "game over" så fort du fått spel// Jättedvärgen Våghalsig är jag när jag när jag trippat mina försteg till din mammas förspel// Jag graffar inte som vissa andra snorungar me lite förstånd// Jag kallar er snorungar för ni har ju inte ens haft eran första stånd// Jag är katten du är musen snitch snitch du är uppdelad i tusen// Du leker farlig me dina hot akta dej så jag inte bankar skiten ur dej me min kofot// Snart är jag här och du har stora besvär när jag springer efter dej du hyper ventilerar// Som att du sprungit tjuttioåttatusenmetrar eller är du bara rädd som fan// Du tvingar i mej fondue men de kmr du ångra jag ska doppa dig i syra// Nu är du inte längre så stor utan endast som en liten myra// Du roppar nåd men skit samma jag orkar inte med flera stordåd// Jag är David du är Goliath fast historien är omvänd// Du är så ful att du är vackrare inochutvänd/
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|