Style - x Vs Limpan A.K.A Allstar_allkis
Style - x skrev till mig å bad om en battle då han inte ville batlla newbies nå mer han droppade å jag svarade du är alltid omringad av homosexuella- matruella, mindre snesuella människor, det som finns kvar av dig är kvarlevor- ger dig en sista chans, med stadig balans, att suga av mig med din hjärnsubstans- du tros vara en soldat, som får kanalt- upp den analt, utan motstånd, för banalt- mina texter är dyrbara & exklusiva- dina är bara att riva, snevriden LP skiva, ditt hem kallar andra sopstation- du lever inte i denna deminstion, jag vinner med en enkel patron- invistera en ansiktoperation, greppa checken med en miljon, ... Signerad av Style-X. Jag har bara förlorat 2 battles å de va när jag va n00b du är så dålig att du inte ens skulle hitta träd i en skog jag är bäst och du är sämst jag är din raka motsats när jag är klar med dig så kallas tråden för mordplats snälla förklara vad är snesuella å deminstion? du trackade ner på folk å bad dom ta en svenska lektion? Kasta inte sten när du sitter i glashus din tid här på whoa har vart mörk å din framtid är inte ljus! Såg ditt kort å tänkte shit vilket bottennapp du vart medlem i torsdags, battla 24 ggr å tänkte shit vilken toppennatt ;) Att battla mot dig va ju alldeles för lätt jag vet att du har dubbelkonto så ja vinner me 7-1 /allstar
Sakta i backarna! som en afrikan i slalom cupen
|