hampoera vs plastsoldat
jag möter en kille, även kallad för plastsoldat/ vem tror han att han är, mina radar är med hat\ men du möter hampoera som är fett skön\ plastsoldat gör som vanlig, sätta på sin egen nallebjörn\ men du skämms inte, nej du har det bra\ nallen har lika hårig röv som dina tjejer brukar ha\ fan det är äcklingt, men bara blotta sanningen\ en en nalle björn och en plastsoltad, den perfekta blandning\ behöver du hjälp?ungdomsmotagningen, bara att du ringer\ men dom får väll höra att i din röv har du haft ditt finger\ men förlåt, var det en känslig pungt?\ då menar ja inte g-pungeten, som hos dig är spräckt,stort och runt\ haha, mitt "motstånd" kan man fan räkna in som en halv halva jag skulle vinna även om jag baita och tog rader som var gamla hampoera all jävla SKIT du har skrivt handlar ju fan bara om dig den verkliga sanningen är ju att du egentligen vill vara som mig du är så dålig att jag vet fan inte vart jag ska ta vägen nån stans så nu ska jag va snäll och kör med 8 rader så du har nån changs nu är det slut och hampoera drömmer redan att han vart som jag nu är han och frågar mamma "får jag gå ut och leka plastsoldat" som vanligt, motivera och rösta bara!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|