KEWD/Baso GAME OWER
KEWD/BASO Game OWER snackar så mycket frågan är om ni kan hantera/ påsatta i röven det kommer ju mera/ sharadin lyssna till denna person ni e bönder jag e kungen på tron/ Baso så kallad rappare Kewd svenne baiitare hora tattare. ne men tjenare era familjer blev våldtagna av en alban ingen zigenare. pass jag menare/ sväljer micken tror sej vara gata kewd grabben jobbigt med en morsa som är en flata. Warning ta sparken i magen/ Bögen Baso rymling från lill hagen./ shiit för mycket snack sluta prata/ jag är Pimpen som har över era morsor på roselunds Gata/ Ref bögar som vandrar hand i hand./ baso & kewd sviker inte varand./ Bögar som vill adoptera/. snackar Massa skit som dom inte kan hantera/, shiit du snackar om att ta min brorsa/ Ge mej en tång för jag tar inte på din skabbiga morsa/ Grabben sluta lipa va inte dyster / inavel fan din farsa Knullar ju din syster. Baso bögen känd som går i läder/ du & kewd e kända som d gulliga homo paret i dessa städer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|