Allstar Alkis vs Akin O.Y
(Allstar Alkis) Battlar nollor men nu nån som rappat ett tag han har tillåme gjort en skiva, men har han sålt nått exemplar? Vem vill lyssna på en stamande kossa? kanske kanske kanske hans ammande morsa.. utmanade dig för jag trodde jag skulle få spö å sen hjälp att höja nivån du kommer nog vinna för du e populär på whoa men du borde släppa mickrofån 8 bars får räcka, få se nu om du kommer vinna elr kommer du spårlöst försvinna? (Akin) visst jag har rappat ett tag, men jag har gjort mina framsteg visst jag kan släppa min mikrofon och sen slå sönder den mot ditt pannben så lilla Allstar Alkis, jag vill inte heller lyssna på stammande kossor så håll din mamma från min studio innan hon blir nitad som på lotto nej lilla vän, du har faktiskt helt rätt, min skiva har inte sålt ett ex för min skiva är "Inte till salu" och finns gratis på bildarkivet.net Allstar Alkis, du kan skrota din skit text, för du bara ljuger jämt så jag trycker kuken i din röv och ger ny definition av ordet huvudvärk "BLOW YA BRAIN OUT" att battla Akin kan ge ett lyft på karriären med en rivstart men du tar fel lilla ponken för din karriär slutar idag så därå.. varsågod å rösta... pöss
http://www.myspace.com/akinonline
|