Rain vs. Univerz [verser inne]
Rainmaker Ska skrämma dig så hårt att du börjar lida av androfobi* Med så hårda punches att du drabbas av grym onomatofobi* Du e aldrig varmt välkommen, som gäster på eskimåpartajj Men nu är stunden kommen att slå in ditt face *Ajjj!* You lack grace, för du är lika sexig som en trafikolycka Då folk kallar dig skitful så måste väll även du samtycka Du är sämst fatta det, hela dit liv är helt utan sammanhang För din vänskapskrets det kan bäst liknas vid ditt lavemang Fan i din ålder redan prostata kruxx och förtidspensionerad Allt är relaterat med att du från din särskola blev relegerad * Onomatofobi är att vara rädd för att höra vissa namn eller ord * Sjuklig rädsla för män kallas androfobi Univerz 100 kilos muskel martyr pumpar mina slag i magen tills du spyr! du försöker dissa mig ?? e du inte helt klok jag pissar på dig!! tror du e så tuff,,, stor i truten, öppna din käft igen och du blir jag e snubben som knullar dig varenda da jag e grabben från,, J K A A!!! så du kallar dej en player, haha, till och med min farfar får mer tjejer så lyssna på mina rader, skrivna av bläck, bli inte förvånad om du får hem din mammas huvud i en sop säck! så ta och sluta driva!! din bejbi röst skulle aldrig ens fastna på en skiva!! du kan vända om och börja gå, för dina rhymes kmr ända aldrig toppa min nivå nikkemann tackar för sejj...packa väskan å dra din jävla gay!
facebook.com/idiomatisk - fan page
|