Mestar är överambitiös... jag tycker det är sött:D Att leva efter en sån här sak är en rätt stark sak, tänk er sj'älv att bygga ett helt liv på en internetsite... bli förbannad om någon inte tycker som han på den sidan och ta whoa för personligt... det är starkt att klara av det... med tanke på att detta är bara en jävla internetsida. Till battle: Mestar: Guy's a ~livin 'vampire on verses'~ he might ~'bite my lines'~ -Kass rad, en punchline är det givetvis men en dålig... den är så nödskriven. "levande vampyr på verser" liksom det är för överdrivet och inte ett dugg komiskt. En misslyckad punch Ungefär samma till alla andra försök till punchlines, och en sak till så kan du inte formulera raderna, och du är faktiskt riktigt kass på Engelska. ...like 'telephone service' i put ya dreams 'on hold'... +Denna var faktiskt påväg att bli bra men vad har drömmarna med telfonservicen att göra? ska du göra en bra rad så fullfölj punchlinen i hela raden och inte typ "Som 'tuffa pensionärer' jag säger att du är 'gammalmodig'" Gör istället en hel rad typ "Jag kanske bara är gammalmodig som tuffa pensionärer" aa eller nånting. paztazor: Thrown into celibacy you're all alone and when you die you'll still be unknown +Där hade vi en rätt bra rad... dubbeltydig och rolig. Faktiskt så är det bara paztazor som lägger något emot Mestar...Mestar verkar bara ta allt ur luften och inte anpassa något till sammanhanget... En självfallen röst på paztazor