Erikk vs plastsoldat
Okej okej, jag ska battla en soldat// en soldat som bor på landet och lever i celibat// Den enda du någonsin kommer att få skjuta// är din handikappade bror som emsamt lever sitt liv i en ruta// alla min vänner bara höjer glasena och börjar skåla// medans du blir knullad av din far och får känna lukten under hans armhåla// Men jag hörde att du blev så kåt att bli knullad av din far// att ni började gänga varje dag// Jag passar vidare min text för jag orkar inte checka forumet// för att vinna denna battlen blir lätt// plastsoldaten intar tangentbordet och skriver så det går sönder jag möter Erikk som är 17, bög och som ligger några år under du rimmar far/dag och tror du kan ta plastsoldat utan problem den enda gången jag skjuter är när Erikk står och fular på scen Erikk du skulle inte ens skriva tait om du gav fan i mellan slag alla dina "vänner" är bögar men fan, det har dom ju själva valt "för att vinna denna battlen blir lätt" SLUTA! du är så jävla fånig det var inte lätt att svara på din "diss" den var ju så jävla dålig har du ärligt talat tänkt och vinna? Erikk då har du valt fel tävling erikk, asså, fatta du kan fan inte skriva om jag ska va helt ärlig det roliga är att allt du skrev om plastsoldat har ju fan hänt dig sluta skriv, dina texter är lika meningslösa som den här länken rösta! motevera! kritisera! peace :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|