Rain vs. Public 8 bars. Verser Inne.
Rainmaker Public, du är precis lika fyndig som medvetslösa arkeologer Du kommer aldrig på något eget, som band som gör covers Växer aldrig inom musiken för du lyssnar inte på klagorden Som ned taklade fotbollsspelare har du fått allt om bakfoten Nej nu har du nått bristningsgränsen som sumos i G-String Att dyrka mig är fan det enda som ger ditt liv nån mening Som för diskvalificerare kulstötare har du inte nog att stå på Dina rader räcker inte för att knäcka mej, det bara är så. Public jag växlar upp till 2:an och kör över dig och du failar återigen du fastnar i blöt cement på en promenad, se hur det går min vän jag peggar upp dig med kuken å slår av ditt huvud med en putter dina ben brakar sönder för mina rader är som en rapkäftad utter klicka på 'Klubb & konserter' och man ser en bild på rain i "Cats" han tror att det är rätta vägen för att joina östermalms bratz mobbade hora som inte ens får kunder under dina öppettider du var inte påtänkt, dina föräldrar va fulla, alltså köpte du livet
facebook.com/idiomatisk - fan page
|