Rock Vs Manana Manana
ROCK: du blir slagen i magen och spyr ut tarmar bryter båda dina ben och dina armar// inte så kaxig med min skosula i fejjan här e det grillfest, för jag ska ta kål på gay-fan// tar en grillspade och slår honom omgående den här battlen vinner jag strålande, så slående// ja langar misshandel på plats. äter upp en kokbok chillar ett tag och skiter ut välformulerade hopkok// jag vet att du är rädd, jag ser det på dig jag vet att du är rädd.. att jag ska slå dig// ge upp, ingen idee att battla med rösten som darrar snart hänger du i ett rep från en gren som knarrar// det här kammar du inte hem ens om du e frisör säg nu några väl valda ord innan du dör// Manana Manana jag misshandlar dej så hårt att dina barn får ont du försöker komma loss men det är för trångt// för jag har mina vänner där, och du har inga alls du bara tror det, du köper dom ju med krims krams// skulle jag vara rädd för dej, du är ju en fjant utan vänner jag är inte rädd för dej, jag är mannen utan känslor// Leker med ditt psyke så du blir mindfucked// Dessutom råkar jag köra över din fot med en dumptruck/ lägger "jääätte heta" rhymes, oooh, jag tror jag är kär vet du varför? kompis, du är toklik skalle- pär// har aldrig lagt något bra någonsin nånstans men du skryter ändå, säger att du är värre än tok-franz// såja, nu är du slaktad slyna kila hem med dej nu, och sluta grina// 14 bars, försten till 7 vinner, så rösta nu är ni söta, så är det klart sen
http://www.myspace.com/localexpressions
|