fittknull vs 7thSense
fittknull vs 7thSense Okej 7thSense du ville battla jävla hora det står i boken att kommer fölora // Jag behöver varken kniv eller pistol bara jag vet vart du bor// Jag skickar en text på posten så blir du helt lost sen// du vill inte uppge hur gammal det är är det för dem inte vill skriva till dig then sär // Nu åtestår inte mkt av din klena kropp jag ska bara spola ut ditt sista hopp// Det krävs en hel del tur om du ska överleva denna skur// du skulle inte kamma hem segern om du så vore Västra Frölunda du har större vinstchans mot lennox lewis med händerna förbundna bryter ner dig allt säkrare med feta p-lines som är kallt beräknade och ger alltid din brud gratis rotfyllning, som en generös tandläkare oavsett vad som händer kommer du sist, för du är ’en’ i ’mängden’ din brud sa att du är klen i sängen, möjligen p.g.a. penislängden och för att få upp den så behöver du pumpen eller ”reserv” pungen jag är skoningslös, som en katolsk präst spräcker jag den här ungen en fittunges fittunge, en horas son, i battle kommer du inte nå långt de gör inget att du inte fattar poängen, du kommer ändå inte få nån
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|