Joto vs. Contra
Joto ´s del: Contra, dröm vidare om att slå mig i battle tre gånger// För nu satsar jag hårt, precis som när jag har bånge// *lol* Sluta lägga upp låtar för att här finns inga brudar som...// Ähh vafan sluta battla du passar ju bäst in på lunarstorm// Joto e namnet här mannen vill du skaka tass, fan va kasst// Du kör "djungelboken rap" och du tycker Mowglis klädstil är vass// Jag kör med kass mikofon men du med kassa metaforer// Du är homosexuell och kör på fel sida av det rätta spåret// Du är som Eddie i idol, du har skrivit ditt shit själv// Du mötte mig på stan sedan så kom du aldrig mera hem// Du är ingen Eminem, fast det är ju inte jag heller// Medans jag stannar uppe om nätterna somnar du på kvällen// :P Mannen vad händer, du har tight klädstil som bögar i läder// Du har högar av kläder, öga av fläder, du kan inte bli brun i dåligt väder// Du vänstar med andras tjejer, och kallar dig sedan för straight?// Jag ritar av dig ger dig din bild, nu är det du som är fake// Peace out Contra´s del: Yao , guess who here , isn't it Joto// Y'all know , the homo that tries to sound like promoe// I don't use to battle noobies , but you showed you boobies// i must say your nudity , was even worse than gaymovies// Taking a G , smokin anything that looks like grass/ unfortunatly it was the blast grass , from your own ass// just look how you behave , i know its a shame// To battle a gay , that doesnt even have a name// Spottar granater ur munnen full med sylvassa tänder// Joto vet inte vad som händer , när alla granater smäller// Gnisslar det obehagligt , Det är inget ovanligt// Det är bara mina splinters , snart är du död så det är ofarligt// kastar basket med ditt huvud , och spelar kulor med dina bollar// Du vet såna här glaskulor , dom är små din jävla nolla// jag vill inte köra mera , dags att ignorera// kastrera din släkt , så slipper vi flera av era//
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|