Sebcee vs Speedi
Sebcee: speedi was one of a kind/ he was a son of an blind/ with his arm stucked in his ass/ he is twentyfour seven fucked up on gas/ He asked me to give him a punch/ Sure why not i eat him for lunch/ Silly little baby boy/ with his mouth full with a adult lady toy/ You can belive in god or you can be realistic/ Im the second choice and cannibalistic/ Speedi: Du klampar in och försöker få hela whoa på din sida/ Men du tänkte inte på att jag skulle stå upp och strida/ Sebcee du ska fan få lida, jag ska krossa dig till tusen/ Alla kommer minnas dig, men bara som den lilla lusen/ Efter jag vunnit denna "skillade" battle snälla låt mej vara/ Du är en mjukvara, ser du skillnaden? Jag är en råvara!/ Vet varför du skrev på engelska, du vill va som din idol Eminem/ Sebcee du är en wannabe, med de där raderna kan du hälsa hem/ Två tips: 1. Du behöver köpa en karriär så ta ett jättestort lån/ 2. Köp en spade och gräv ner dig nånstans, gärna långt härifrån/ SebCee: Tror du verkligen att jag behöver stå upp och strida/ Jag tar dig med min vänster hand säg hello to miss frida/ Hur skall du kunna få mig att lida ditt speck/ När jag kör flows som får dig att skita vitt knäck/ Ärligt talat skulle jag härma losern eminem/ jag krossar han och dig som en handfull m&m/ och vadå behöva ett stortlån för att köpa sig en spade?/ jag lånar din och slår dig medvetslös godnatt!, ha dé/ Jag orkar inte mer battla små barn med ADHD/ snälla köp dig ett liv på närmaste frihandelsområde/ Speedi: Haha "vitt knäck" den var fan lika kass som du// Såg i din hylla att ditt favorit tape va mamma-mu// Krossa m&m? Du är patetisk, jag käkar upp dom// Ska du vinna detta behövs stora mängder trolldom// Använd spådom, du ser då att du kommer förlora// Ska hälsa från din brud, det va nått du skulle förstora// Köpa mig ett liv? Jag betalar bra för att nån ska ta ditt// Seriöst du är inte värd att kallas skämt, du är ett påhitt// Jag är fan hjärter ess om detta skulle va rankat i poker// Alla tror att du är en 2a, sanningen är att du är en joker//
Om våld föder våld, så har du inte slagit tillräckligt hårt!
|