Duobble VS H-CRIB!!
Öppningen av Dubble BB >mina 11 bars e så jävla och farliga/ >att du kommer ångra att du bråkat med BB VA!!/ >din mor hon sa att din pappa va bög/ >och pistoler dödar men människorrappare förgör/ >ingen tuffsnack för jag rappar i kanska låg takt/ >double BB var namnet/ >med ett bössa på ungefär fyra meter/ >ska du defenitivt kunna veta vad jag heter/ >duoble BB bitch lägg det på minnet med desammma/ >för om du glömmer kan du alltid fråga din mamma/ >för det e alltid henne jag får o stamma slickat henne som mumfilibaba >shu >shabba/ Svaret av H-CRIB okej va hette du Dubble BB, e det för att det e trubbel du e? 11 bars behöver du verkligen så få? jag äger dej med 10, e ju på en högre nivå. okej skall vi börja med mamma jokesen? din mamma e ju den som e mest använd av hosen. skall jag fortsätta med att dissa din brud? oj förlåt jag glömde så ful som du e får du ingen på din kuk. skall du springa runt och kalla dej själv Hip-Hop? för fan du suger så hårt att jag kan dissa dej nonstop. Peace alla... rösta nu!!!
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
|