Dinten Vs. ThePel 12bars
Dinten 12 bars SV Då var det battle igen dags att knäcka bitches kicka rader för att knocka alla fräcka fitter Du ville ha en match och en match fick det bli din morsa ville ha sex men istället fick hon hiv trött på den här nu kommer hämden från innan grabben ta tag i ditt liv och kläm dina finnar jag smeker med ord och jag vet var du bor du är inte bara konstig utan cepe och stor så vem skrattar åt vem, smittad av pesten VEM SKRATTAR ÅT VEM?, fitta håll käften och vinner du det här så vinner du, so? vinner du är måste hela din släkt vara inne på whoa ThePel 12 bars SV Du ville battla mig, och här är jag nu Jag skriver tolv rader, som jag fyller med feta dissar Jag skjuter ett helt magasin mot skallen på dig, och inte en jävel missar Du är så jävla sjuk att när knullar din flickvän, står du brevid å fnissar jag har mardrömmar om natten om att du är i livet du är så jävla ful att självmord är nånting du borde ta för givet vem skrattar åt vem? jag skrattar åt dig tjejen det enda jag blir sur över är att du baitat från fronda men en spark i ansiktet kan kanske kan va det andra svaret på vad jag ska göra me dig när du vågar dig ut från försvaret min morsa ville ha sex och nu börjar raderna ta slut men till skillnad från dig din så gav min egen morsa iafall inte min sexualdebut Rösta och ge gärna kritik om varför just den du rösta på vann.
Du lägger ribban lika högt som höjdhopp för dvärgar
|