BearC vs. emil-_-..........8 Rader Svenska
BearC Björnen steppar in och Emil springer hem till snickerboa// Du kommer bli slaktad så det är bäst du sticker hora!// Dags för comeback och Emil får sina ben brutna// För han har inget att komma med som folk utan kukar// Skriver åtta rader, men behöver inte anstränga mig// Får väl göra som T.R och bara ta och stänga dig// Ännu en vinst på pressen innan folk har lagt sin röst// Du är inte först att torska mot mig om det är nån tröst// emil-_- Okej jag springer till snickerboa men jag gör det för att få slut på dej din hora!// Jag tar fram min kniv och mitt sandpapper här är jag och du är då inte tapper// Du går ger dej på emil från lönneberga!// Men du får fan lämna för jag är här för att härja// Du säger att du gör en comeback och jag säger tack// För dåligare rappare har jag inte sett sen den förra stack// Att du ska försöka stänga påpekar din fåfänga kontroll/ Du utmanar en rappare med snack om tomtar och troll nu förlorar du med 7-0/ Droppa era väl valda ord mina älsklingar ;D
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
|