H-CRIB vs. Rainmaker
H-CRIB’S bidrag ops jag glider in här som på ett bananskal, och dissar dina rim när jag är fet som en blåval. när du rappar låter du precis som carl bildt, lättaste sättet att såra dej är att bränna din snutte filt. att min sylvassa tunga öpnar sår är mer än ett bakslag, hur fan lyckas du att vara igår när det är idag? så långt ifrån dej är jag att du borde sluta rappa, och när du öppnar käften börjar sverige flabba. du låter som om man torterar en katt, du skulle inte ens vinna på en organiserad rapp. Rainmaker’s Bidrag Du ställde dig mot Rainmaker men jag smutskastar din heder/ Dina vänner, din familj, alla, skickar jag härifrån med körtelfeber/ När folk ser dig på stan, vet du vilket budskap du sänder?/ Du ser ut som en demolerad överlevande från 11:e september/ Då du står på scen så hör man pistoler som osäkras/ Din kassa stil utlyser massjälvmord och får mej att kräkas/ Och folk i din närhet blir automatiskt manodepressiva/ Och för att slippa höra eländet blir de också väldigt aggressiva/ Ja, de skjuter sig själva och andra till höger och vänster/ Meddans alla du känner tigger autografer utanför mitt fönster/
facebook.com/idiomatisk - fan page
|