Djureri vs Rainmaker
Jag är helylle, ha den äran, jag fyller din tjej när hon fyller år jag skrattar mig till sömns och skyller på att jag var fyllekåt Hon är inget att hänga i granen men ser ut som en julgranskula Du, dina polare, dina kläder får alla samma svar: gud va fula Jag lovar att jag misshandlar dig, för att sedan slå in din skalle nu Du är fjantig en mes, och är lika bisexuell precis som nalle puh sparkar dig ta det som en klackspark för du får äta min knytnäve har haft sex med din brud nu knullar jag din mor som styvfäder Du kan inte battla sitter och småtjattrar på två chattar fåntratt gå från pappret vill du möta mig får du också möta mitt hånskratt Du bör lida för jag utför tvångslobotomering med slöa smörknivar skriv egna texter innan du hittar spökskrivarn död i en snödriva försvinn. ring dina bois och fråga om ni ska runka i takt i veckan det är hårt när din bruds bröst ser ut som punkade sackosäckar Du är en sån där man som sitter när han pissar är man tjej då?gör som Arnold på svenska och avslutar ditt liv och battlen med hej då
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|