Rain vs. Paztaz0r
Regler: Rainmaker’s inlägg: Paztaz0r är du less på livet?/När du dissa mig tog du det förgivet/ Din stil är lika inne/som en dopad längdskidåkare som är finne/ Även du stod högst på pallen/så fick du sen ge tillbak medaljen/ & flytta tillbaks till tallen/sen tandläkaren vräkt dig p.g.a emaljen/ Han sa ”Lika bra att plocka allihopa/Erling, ta hit min grävskopa”/ Lämnad tandlös/och medvetslös/uppe i tallen där du fastfrös/ Då folk ser dig kastar de fågelfrön/och du ber om nåd i din bön/ Men du kommer ej få hjälp/folk fula som du får klara sig själv/ Du sätter ett lågvattenmärke/för oss på whoa och hela Sverige/ Då du är lika attraktiv som parlamentet Helge/ Avslutningsvis ska jag berätta/att jag ska ta fram min beretta/ Och sätta två skott i pungen/för att slippa att du får en unge/ paztaz0r’s Inlägg Varför ger du dig på berg när det finns små sten// Spring innan du blir av med mer än din två ben// Varför slå när du är så klen? Tänk på vad du säger// För plötsligt spelar man fel snubbe om man e player// Din text håller ihop lika bra som atomer i fission// Med din spridning så träffar du la en på en miljon// klon, horn, bron, skon va e du för nån person egentligen// När folk hör att du har blivit dödad utrbrister dom ÄNTLIGEN// Det är bra att du kan rimma men rimma är inte allt// Hur kan du brinna för hiphop om hjärtat är kallt?// Jag hade kunnat lämna en blank för du sänkte dig själv// Du har två val: Bli utskämd eller förnedrad, varsågod välj//
facebook.com/idiomatisk - fan page
|