Kontra vs Public
Kontra Såg din meritlista, inget att skryta om direkt/ Om alla är som dig, då tycker ja synd om din släkt/ Du får gärna ha med din hyrda spökskrivare/ Du borde buga för mig, som om du var min friare/ Efter denna battle, kommer ditt liv rasa som en ravin/ Och du är säkert en nasse, men jag kallar dig för svin/ Detta är inget skämt, alla brudar ringer till mig jämt/ Ingen ringer till dig, brudar gillar inte killar med mens/ Din stil når botten på en gång som Vasaskeppet/ Ja våldtog dig, har du inte berättat för din mamma om det övergreppet?/ Alla här på Whoa, vet redan att du har förlorat/ Är du bra på å koka ris?, då kan du bli min nya kineshora/ Och hur fan kan man döpa sitt barn till Kevin?/ När din mamma födde dig, måste hon ha gått på kokain/ Och du är 18 bast, och har nyss fått moppemusch/ Fast den har du förmodligen målat dit med tusch/ Såg att de var du som var ledaren i Pridefestivalen/ Och ringer du till mig igen, så kör ja upp telefonen i din ****/ Jag vill inte skriva såna ord när Public är i närheten/ Och efter denna battle, kan Vp verkligen undra över jämställdheten/ Det sägs att alla kommer att vara kändis i 15 minuter/ Även du, Rapport – Extra Sändning – 18 årig kvinna – Skjuten/ Public var det inte min 'meritlista' som gav dej evig hicka?/ jag tvingar dej att 'dricka' din egen säd för att du inte ska sprida smitta/ man lever rent om man är 'gris' till skillnad från en hårig babian/ smutsen har sitt 'pris' om man ursprungligen kommer från Afghanistan/ jag är inte nasse så jag ber om ursäkt för den föregående raden/ du vet att jag ledde Pride, eftersom du gick med i täten å höll mej i handen/ det är lugnt 'svär' hur mycket du vill, jag har en utvecklad vokabulär/ tar bara inte åt mej av massa onödigt skit från ett miserabelt litet sär/ du är som ett 'kånkelbär' i skitan, litet och äckligt och bara till besvär/ livet i min anal uppgraderar dej från livet du nu lever i misär/ mina rim dissar hårt, når snart toppen av perfektion/ dina punches kan mer jämföras med vårtor med böld infektion/ du sa att alla tjejer ringer dej, varför behöver du då en hora från kina?/ du har inga brudar, bara tröttnat på att knulla din kusin Wilhelmina/ 15 minuter är det enda jag behöver för att visa världen vad jag går för/ återuppstår på 5 min, misshandlar dej i 1, njuter sen i 9 när du segnar ner och dör/ det får räcka med med 18 bars, du får dina sista till handikapp/ jag skänker dom som en gova till whoas största fattiglapp!/ 7 röster
Gröna å vita hjärtan som glöder
|