I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-03-30 20:22

snake vs barbie

då va d pån igen:P

10 min:S

wohoo barbie, jag känner hettan stiga/
klart jag har mer skills, du funkar bättre som min piga/
med din halv slappa stil så får du fan inga kills/
det du kommer sluta med är en hel rakad pojke som är pilsk/
du skryter om att du är ifrån stor stan GBG/
haha men kolla noga, han e ju för fan cepe/
chansen att du vinner över snake, är inte stor/
gör som alla andra som beefat mej, gråt ut hos din mor/
humm..undrar varför du kallar dig barbie/
vem bryr sig, jag kommer ändå slixa dej som en halv möglig salami/
men men lilla flicka, nu är dagen slut, jag är trött/
bara så du vet, så är du den absolut dåligaste jag mött/

din tur flicka:P peace!

-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-

2005-03-30 20:23
slixa ska sliza om ni undrar_:P
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-

2005-03-30 20:30
aiight!:)
Moderator

2005-03-30 20:55
Haha ja håller på göteborgaren BAARBIE soft den andra men snäppet bättre var baarbie

1-0 te baarbie

2005-03-30 22:39
vi va inte så braa va:S:P.inte jag iaf..min va riktigt jvla låg:P ajaja..ql me kritik.knock yourselfes out!;)

2005-03-30 22:45
Bra kritik truballa!! Jag skulle aldrig kunna droppa sån kritik på sånt här oseriöst skit, Eller ni kanske gjorde ert bästa?!?! Hoppas inte det, Som sagt gubbar ni måste ha Punches o dissar som känns annars är det fan ingen mening, Jaja Jobba på grabbar det kommer för er med,
Peace
2 PJÄSER

2005-03-30 23:35
fortsätt med sån kritik...men ni ska veta att detta var ritkigt dålig,iaf från min sida..skrev den dock på 10 min..så jag orkade inte göra det så noga..men ni kommer snart se att så här brukar det kanske inte se ut:)
peace allihopa!

2005-03-31 19:36
haha..:P prrrrr på dej baarbie:P

2005-03-31 22:33
barbie! lätt skönare rader och punch lines:)
 http://trocaroc.blogspot.com/

2005-04-01 16:01
Barbie så han är tönt för han inte "vågar" dricka alcohol ? humm.
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube.

Copy/Paste if you still listen to real hip hop