xeal vs. NinjATRU
xeal: Fan killen, stick med det samma// du är inget, det står ju looser i din panna. grabben, du hustlar på streetan// genom att låta pojkar sätta på dig i skitan// du kommer aldrig få en brud utan att betala horan// och hur är det egentligen att gå på särskolan. mina ord slår dig som en komet försök dig inte på mig när du är analfabet. NinjATRU: ey grabben, jag e född för detta, du har inte en chans för d e jag som e etta// försök inte me den här stilen, för då får du gå den xtra milen// jag betalar inte för att knulla, jag har faktist en tjej o hon heter ulla// men du e ensam som en jävla lodis, och ingen vill ha ditt godis// för du e för sur o gammal, shiiet skaffa klas din anal// särskola d e där du hör hemma, om du sköter dej får du en femma// du tror d !? den här grabben har ju ADHD// yo mään u got nothin in ya, för nu har du haft en battle mot ninja// xeal: haha, grabben du måste fan skojja!// har fan aldrig hört nån snacka så mycket gojja!. du har inte en chans, jag knäcker dig som en dans.//xeal: jag kommer spräcka dig så jävla hårt// men att knäcka dig är inget svårt hur svårt kan det vara att vinna// när 1000 pers har spräck din mödomshinna? asså kom igen nu nu, jag har redan vunnit det här// kan du fatta det eller, ditt jävla sär! ok, du är ninja?// då ska jag slå sönder dig med mina gangsa pinna' NinjATRU: chilla mannen du kan inget speciellt inte släppa skammen// du kommer inte kunna vinna efter att jag släppt allt, fan du e lika rund som en palt// du tror typ jag e tjej, haha d e ju inte mejj som sätter på d e ju dejj// tror tillome du e gansta, mors !! du e inge mer än en trasa// som jag använder när jag torkar bort mitt spunk från din kletiga mun// du har inte en chans mot ninjan för han kommer va för snabb för en grabb som du// du står där som en kossa hörru MU!// du suger fan hårdare än din morsa, läg av med de här, inse du e krossad// rösta på
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
|