Piggelin VS Pastaz0r battle
Rösta & kommentera, först till 7 röster vinner. Piggelin : Letar ni efter bra rim så har ni kommit rätt, piggelin gör susen/ Du skulle inte lyckas om du var med i outkast som den andre 3000/ Att vilja battla mot mig var från din sida ett snesteg dummer/ Med din penis kan man inte ens tillfredställa teskedsgummer/ Jag hugger dig i magen men kan nog bettala självrisk för levern/ A visst, du är bra, tror dig den dagen jag får höra att elvis lever/ Dina vänner? drar en paralell från alfons, finns molgan finns dom/ Både du och jag vet att du kommer torska detta som O.J Simpson/ Pastaz0r : Grabben du verkar vara självmordsbenägen// Låt oss se om du vågar ta det hela vägen// Jag behöver inte en stor kuk för att knulla dig// Är det jag som står på huk och suger? Nej// Har du inte sett Men in black? Elvis åkte bara hem// Jag bryter ner dig som lysosomer, lem för lem// Åker dit som O.J? Då kan du bara mena ett sätt// Jag är skyldig till mordet på dig och det var för lätt// Piggelin : Jag ser igenom dina "hårda" ord, mannen det lyser riktigt fake/ Min dissar tar hårt om någon månad ses även du på rickylake/ Jag vill upplysa dig om att men in black bara är en film mannen/ pastaz0r skämms över sin penis och vågar inte dusha i simhallen/ Kul att man får möta sopor med kassa nick's som pastazor/ Hiphop är svart musik men dina rim måste legat i en flaska klor/ För längre bort från hiphop kommer man inte i ett hiphopforum/ Mina rim knullar upp dig snabbare än snabbt som pitstophoror/ Pastaz0r : Dissar? OK! När ska du börja spotta din skit?// Du behöver inte leka 8-mile bara för du e vit// Jag kör min egen stil, den som går rakt över dig// Jag behöver ingenting, men allting behöver mig// När det kommer till fysik har du inte en chans// Jag är perfekt inte en endaste defekt nånstans// Du e så lame att jag sänker dig med mitt kassa nick// Om du nånsin ställer dig på så skriker folkmassan stick!//
fullfjädrad när jag kickat en gås..
|