BearC - Midgetz -
Bear C: >Ville battla nån som var bra, man tack för komplimangen// >Du kan bara battla när du sitter framför datorn med din snopp i >handen// >Greppar du någonsin micken så springer publiken// >Och jag är han du vet stjärnan med den korta stubinen// >Som gör processen kort med wannabees och internetrappare// >Dissar dig på blattesvenska och säger kan du inte sjappa bre?// >Du förstår det spelar ingen roll hur jag lägger mina rader// >För mina rim är riktigt jävla feta, medans du är jävligt mager// >Lillen, du gjorde en riktigt stor tabbe när du började kaxa// >När du möter mig simmar du motströms precis som laxar// >Du gav mig 15 minuter och jag knäckte dig på halva tiden// >Tack och godnatt allesammans du går Björnen i ide// Midgetz: Jag klev in i grottan , såg på björnen som sov/ Gav han blödande sår och lämna honom död där han sov/ Han ser sitt lik från floden styx, det är nu bögen förstår det/ Att hans skuld alltid kommer vara högre än lånet!/ Du var arrogant! FÖR VAD?? en vän på din lista?/ Var det värt det när din syster står där utan känsel i fittan?/ Halva tiden ? Fel! Du skrev din text på HELA tiden/ Om man multipli-cerar tiden med flera tider HELA TIDEN/ Du utmanade ödet ... Du kallar dig felfri/ Men vilken bra textförfattare skulle kallat sig Bear C?/ Jo en envis liten kelgris som fick dricka pepparspray/ Och faktiskt var mentalt friskt ända tills han träffa mig/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|